כל מה שצריך לדעת לפני שמוכרים את הרכב לפירוק 

ניר המהיר קונה רכבים

הרכב שלכם יצא מכלל שימוש? רכשתם רכב חדש ואתם מחפשים אל מי להעביר את הרכב הישן שלכם? בואו לקרוא על מכירת הרכב לפירוק

מדובר על תעשייה מפותחת בה מתעסקים סוחרים עם רכבים ישנים שכבר לא משמשים עוד לנסיעה בכבישים. מהי התועלת של כלי רכב אלו? רכב ישן הוא רכב שניתן להפיק ממנו תועלת! הוא רכב שאפשר למצות אותו ולנסות למקסם אותו ככל האפשר. אמנם יש רכבים ישנים או מיושנים שאין ממש מה לעשות בהם, אלו משמשים למיחזור חומרי הגלם. אך לעומת רכבים אלו יש כלי רכב שמכל סיבה שהיא כבר לא יכולים לשמש לנסיעה, אבל שווים רב מכיוון שהחלקים שלהם עשויים לשמש עבור תיקון כלי רכב תקולים! אם יש לכם רכב כזה חשוב שתדעו מספר דברים חשובים כדי שתוכלו למכור את הרכב בהצלחה.

מה צריך לדעת? 

שווי – לחלקים של כלי הרכב יש ערך בהתאם לביקוש שקיים בתחום. יש כלי רכב שקיים צורך בחלקים שלהם ולכן הרכבים הללו יהיו יקרים יחסית, לעומת כלי רכב שאין כל כך צורך בחלקים שלהם. רכבים אלו יהיו שווים כמובן פחות. במידה ובכלל ירצו לרכוש אותם עבור שימוש בחלקים…

אמינות – כדי להיות בטוחים שאתם מקבלים את השווי האמיתי של הרכב שלכם חשוב לכם לאתר קונה רכבים לפירוק אמין. כזה שאתםניר המהיר קונה רכבים יכולים לסמוך עליו שהוא יאמוד נכון את שווי הרכב וישלם לכם את המחיר שמגיע לכם. קונה אמין לא ימעיט משווי הרכב ואתם תקבלו את הסכום שמגיע לכם לקבל. גרר ניר המהיר קונה רכבים מומלץ לביצוע עסקת מכירה של רכב ישן במחיר משתלם.

שינוע – קונה רכבים לפירוק משלם לכם סכום כלשהו עבור הרכב. אבל מה לגבי השינוע שלו? באם מדובר על רכב שעוד אפשר לנסוע איתו הכול קל יותר. אבל אם יש צורך להזמין שירותי גרירה מדובר על הוצאה משמעותית למדי ביחס לשווי הרכב. מי אמור לשלם את זה? האם ההוצאה הזו מוטלת עליכם? חשוב לכם לברר זאת כדי לקבל החלטה כדאית ונכונה עבורכם.

לוחית הרישוי – כאשר מוכרים רכב לפירוק חשוב מאוד להסיר את לוחית הרישוי ולבטל את רישוי הרכב. וזאת כדי שלא תגלו שעושים בכלי הרכב שלכם שימוש אסור על פי חוק והעבירות נרשמות על שמכם… זה עסק ביש אם מתרחש מקרה כזה! וודאו מראש שאתם לא מכניסים את עצמכם לסיכון והסירו את לוחית הרישוי!

יש לכם רכב ישן שאינו משמש עוד? מבררים על קונה רכבים לפירוק שירכוש מכם את הרכב? נכון שלא תמיד מדובר על סכום גדול ובעל משמעות עבורכם. אבל ככלות הכול אתם מחפשים דרך להיפטר מהרכב הישן, וזו הדרך המומלצת והטובה ביותר. כיוון שכך הרכב הישן אינו הופך להיות למפגע סביבתי אלא עושים בו שימוש מקסימלי לניצול החומר והחלקים שלו.

מאמרים נוספים בתחום: מהו שירות פירוק רכבים? בוא תמכור את הרכב עוד היום!