מכירת רכב לפירוק לפירוק – מסדירים תהליך ועושים עסקה משתלמת!

רכב לפירוק

אז אחרי שהשתמשתם שנים ברכב שלכם ונהניתם ממנו, הגעתם למצב שהוא כבר ישן או לא תקין וכבר לא ניתן או לא בטיחותי לנהוג עליו.
החדשות הטובות הן שגם אם הרכב שלכם במצב שכזה, עדיין קיימת אפשרות להרוויח בעבורו סכום כסף מסוים והדרך הזאת עוברת דרך אחת מאותן חברות או סוחרים פרטיים אשר מחפשים אחר עסקאות מכירת רכב לפירוק.
האינטרסים של קונה רכבים ישנים לפירוק (הרוכש בפועל) ברור שיש כאלו, הם כמובן לפרק את הרכב, לעשות שימוש בחלקים התקינים ובחלק מהמקרים גם בחלקי הברזל של הרכב ולהרוויח מהעסקאות הללו כסף.
אם אתם תוהים כמה כסף תוכלו להרוויח ממכירת הרכב הישן והלא כל כך תקין שלכם וכבר עומדים לחפש אחר מחירונים רלוונטיים, חשוב שתדעו כי מחירונים כאלו לא באמת קיימים ושהעסקה תלויה בסכום הכסף שהחברה תחשוב שהרכב שלכם שווה.

תמונה רכבים לפירוק

אם אתם רוצים להתמקח או לנסות לקבל את סכום הכסף הגבוה ביותר מעסקה שכזאת, מה שתצטרכו לעשות זה פשוט לנסות ולברר מול מספר חברות או סוחרים שכאלו עד שימצא מי שיציע לכם את העסקה האטרקטיבית ביותר.

מסדירים את התהליך

מכיוון שהרכב הפרטי כתוב על שם הבעלים שלו, חשוב מאוד להסדיר את הנושא בטרם מכירת רכב לפירוק. שירות פירוק רכבים הוא אינו מורכב במיוחד מדובר בהליך יחסית פשוט ומהיר, אשר דורש מילוי של טופס ייעודי.
את הטופס ניתן לקבל במשרד הרישוי, לאחר הצגת אסמכתא ותעודה מזהה אשר מעידה שאתם אכן הבעלים החוקיים של הרכב המדובר.
הטופס הזה נועד למעשה לבטל את רישום הרכב על שמכם, כך שאחרי שתמלאו אותו תגישו אותו במשרד הרישוי, אתם יכולים להרגיש חופשיים לבצע את הליך מכירת רכב לפירוק – ולמנוע מעצמכם מצבים בהם אתם חלילה עלולים לגלות לאחר תקופת זמן קצרה, ששמכם נקשר לאיזו פעילות לא חוקית אשר קשורה ברכב שלכם.

פעולה נוספת אותה תוכלו לבצע היא לבדוק אפשרות לקבלת החזר כספי בעבור אגרת רישום הרכב – רלוונטי עבור מי שאגרת הרכב שלו בתוקף, כמו במקרה של רכב תקין אשר נפגע בצורה משמעותית כתוצאה מתאונה או חבלה אחרת.

גם פעולה זו הינה יחסית פשוטה לביצוע וכרוכה אך ורק במילוי של טופס ייעודי להחזר אגרת הרישוי לרכב. גרים באזור רחובות? חפשו אחר קונה רכבים לפירוק ברחובות אשר יגיע אליכם עד 30 דקות ויקנה את המכונית במזומן, הרכב יעבוד למגרש רכבים לפירוק בהקדם האפשרי על ידי גרר!

עסקה משתלמת ונוחה

בסופו של דבר, מכירת רכב לפירוק היא עסקה משתלמת וקלה ליישום, כאשר כל שצריך לעשות זה לאתר את הקונים, לבדוק שאכן ניתן לסגור מולם עסקה אשר תהיה לשביעות רצונם של שני הצדדים ולהסדיר את התהליך של ביטול רישום הרכב.

מכיוון שרוב החברות מציעות תשלום במזומן או בתנאי עסקה נוחים, אתם עתידים בסופו של תהליך ליהנות בצורה המקסימאלית מעסקה שכזאת – כאשר במידה ולא תסגרו אותה, סביר להניח שבסופו של דבר הרכב שלכם ימצא את עצמו באיזה מגרש גרוטאות מבלי שתקבלו בעבורו כל תמורה כספית.
במקרים אשר המכונית אינה שווה באמת שום ערך יגיע קונה רכבים לפירוק עם גרר על מנת לבצע הובלה של הרכב מהבית שלכם ישירות למגרש הגרוטאות שלו.

גרר מומלץ ומקצועי אשר קונה רכבים לפירוק הוא גרר איתי, מומלץ לבקר באתר בקישור הבא