אז כמה יעלה לך להזמין מנעולן לבית?

מנעולן תל אביב זמין

לא פעם ולא פעמיים שקורה המצב הנוראי הזה שנתקענו מחוץ לבית, המפתח נשאר בפנים ואנחנו פשוט מתיישבים בחוץ ומתחילים לחפש אצל מי נמצא המפתח ספייר שלנו. אחרי שאנחנו מבינים שאת המפתח לא נתנו לאף אחד מעולם והמפתח ספייר נמצא על השיש או באחד מן הארוניות שלנו במטבח או בסלון אנחנו בוחרים להזמין מנעולן לבית בכדי שנוכל להיכנס סוף סוף לבית… אז כמה יעלה לנו להזמין מנעולן לבית? כמה עולה להזמין פורץ מנעולים? דלות? והחלפת מנעולים? 

למה צריכים את המנעולן בכלל? 

למי מאיתנו לא קרו דברים רבים שבגללם היינו צריכים להזמין מנעולן. את המנעולן מזמינים באמצע הלילה כאשר איבדנו את המפתח לדוגמא לאחר ערב של בילוי וזו מהווה רק אחת מן הדוגמאות. היום אנחנו נמצאים בתקופה שבה ישנו איש מקצוע המבצע כל דבר שאנחנו חפצים בו, כלומר אם זה לטפל בבעיות צנרת אנחנו מזמינים אינסטלטור ואם זה לתלות תמונה אז נזמין את ההנדימן וכן הלאה. אם בעבר המנעול היה מחליד והיינו מחליפים אותו היום עם הקדמה גם הדבר נעשה קשה יותר עקב ההתקדמות של המנעולים עצמם וגם סט הכלים של האדם הממוצע נהיה צר יותר, וכאן נכנסת עבודתו של המנעולן.

איך נבחר את המנעולן הטוב יותר? 

מנעולנות אינה דורשת תעודת הסמכתה כלשהי בכדי להתעסק בה, כלומר אם נרצה להזמין חשמלאי אנחנו תמיד נוודא שהחשמלאי הנו חשמלאי מוסמך בעל תעודות אך לא כך בתחום המנעולנות. אז קודם כל חשוב שתבינו כי אין דבר כזה מנעולן "מורשה" ואמנם יש קורסים מקצועיים בתחום אך החוק אינו מחייב לבצע איזושהי הסמכה בכדי להתעסק בתחום. מנעולן מקצועי תמיד ישמור על החוק ויוודא שהאדם שמבקש את שירותי הפריצה הוא אכן בעל הדירה, במידה והוא ננעל בלילה ללא הארנק, יעשה בדיקה זו מול השכנים לדוגמא ואכן יראה שמדובר באדם שגר בבית וכך גם במקרים של שכירות, יוודא הוא מול בעל הבית ויבקש צילום ספח של תעודת הזהות של בעל הדירה בכדי לוודא שאינו שותף לדבר עבירה.
גרים בתל אביב? זה הזמן להתקשר למנעולן בתל אביב שיגיע אליכם בהקדם האפשרי וכמובן יעלה לכם כמה שפחות!

אז כמה עולה להזמין מנעולן? 

רוב האנשים אינם צורכים את שירותי המנעולנות באופן קבע. הרי ברוב הזמן המפתח נמצא עימנו אנחנו נכנסים לבית והכל בסדר ואין שום בעיות, לא בדלת, לא בצילינדר, לא במנעול ולכן אין צורך בפעולתו של המנעולן. אבל עדיין מדור במקצוע חשוב ביותר בעל השפעה רבה על חיינו ולכן יש להבין מספר דברים הקשורים לשירותי המנעולנות. קודם כל חשוב להבין שלכל פעולה של המנעולן יש מחיר שונה וזאת בהתאם למשתנים רבים… לכן חשוב להבין שמאוד קשה לשים מחיר על הפעולה של המנעולן.