מהו שירות פירוק רכבים? בוא תמכור את הרכב עוד היום!

הרכב שלכם כבר לא כתמול שלשום. הוא מקרטע ויש איתו אין סוף בעיות. לאט לאט אתם מתחילים להבין שאתם מוציאים עליו יותר מידי כסף, ואתם לא רוצים להמשיך ולהפסיד עליו בליש הוא ישרת אתכם כמו שצריך.יש הרבה דברים חשובים שכדאי לדעת בנושא, בסופו של דבר מגיע הרגע בו אתם צריכים להעביר את הרכב טסט, אך חישוב מהיר ואתם מגלים שלא ממש משתלם לכם לשלם על הרישיון השנתי. אתם מבינים שגם תצטרכו להוציא עוד כסף בשביל להכשיר את הרכב לטסט ואתם מקבלים החלטה להוריד אותו מהכביש ולרכוש רכב אחר. בדיוק בשביל זה אתם צריכים שירות פירוק רכבים, מישהו שהוא רוכש רכבים פרטי או חברת קניית רכבים לפירוק או קניית רכבים לברזל.

שירות פירוק רכבים
שירות פירוק רכבים – כל הרכבים מכל הסוגים

מסתבר שהרכב שלכם שווה כסף

קונה רכבים לפירוק לא ייתן לכם כמובן את שווי הרכב אלא רק את שווי החלקים שלו, ותתפלאו אבל הרכב שלכם יכול להיות שווה הרבה יותר ממה שאתם חושבים. כמה תקבלו על החלקים של הרכב? מן הסתם כמה מאות שקלים עד ל1000 ₪ ולפעמים אפילו קצת יותר בחקרים מסויימים מקבלים על פירוק רכבים בין 400 ל 2850 שח, תלוי ברכב ומצבו!. אל תשכחו שמי שמספק שירות פירוק רכבים לא עושה את זה בהתנדבות אלא צריך גם להרוויח על הרכב ולכן כמה מאות שקלים זה בהחלט סביר והרבה יותר מכלום. אל תשכחו ששירות כזה יכלול בדרך כלל גם גרירה של הרכב, שזה כשלעצמו עולה כמה מאות שקלים. אבל רגע לפני שאתם מוצאים שירות קניית רכבים לפירוק, יש כמה דברים שאתם חייבים לעשות.

להוריד את הרכב מהכביש

רגע לפני שאתם מוצאים שירות קניית רכבים לברזל אתם צריכים להוריד את הרכב מהכביש ובשביל זה אתם צריכים לפנות למשרד הרישוי. איך עושים את זה? פשוט מאוד, מגיעים עם הרישיון של הרכב ועם תעודת הזהות למשרד הרישוי, ממלאים טופס בקשה לביטול רישום רכב כמו גם טופס בקשה להחזר אגרה, ולאחר מכן מורידים את הרכב מהכביש רשמית. זה בדיוק הזמן שאותו קונה רכבים לפירוק יכול להיכנס לתמונה, יכול להגיע ולקחת את הרכב שלכם ולעשות בו כרצונו בתמורה לתשלום (כמובן לא להעלות אותו על הכביש)

תמונה רכב נשלח לחברת קונה רכבים לפירוק

תרומה קטנה לאיכות הסביבה

במקום שהרכב שלכם יעמוד ליד הבית או שיהיה זרוק אי שם, הוא יכול לסייע בשמירה על איכות הסביבה. איך? בכך שהוא יסייע בהפחתת הייצור, ייצור של חלקי רכב שקיימים בו וניתן להשתמש בהם. במקום שייעשה שימוש מיותר באנרגיה על מנת לייצר את החלקים הללו עוד פעם כחדשים, אפשר למכור אותם כמשומשים ולחסוך פגיעה בכדור הארץ. שירות פירוק רכבים הוא אם כן לא רק שירות שמתאים למי שרוצה להרוויח קצת כסף על הרכב שלו אלא גם שירות שמספק ערך מוסף. מסתבר שגם עם רכב שכבר עבר זמנו אפשר לעשות טוב, ואפשר לעשות שימוש בחלקים שלו.

פרסום רכבים לפירוק
קונה רכבים לפירוק – התקשרו עוד היום