צבי ויליגר ממליץ על אחוזת ראשונים

רוב בני האדם לא אוהבים לחשוב על החלק האחרון של חייהם: לא רק ההכרה כי פרק הזמן הניתן לנו עלי אדמות הוא מוגבל אלא גם הירידה בחלק מהיכולות, ובעיקר אלה הפיזיות, מרתיעה אותנו מלהקדיש מחשבה לתקופת הזקנה.

אבל כולנו נהיה זקנים יום אחד, וישנו סיכוי סביר כי תקופה זו אף תהיה ארוכה למדי לנוכח העלייה בתוחלת החיים, כך שבהחלט כדאי לתת על כך את הדעת. כאיש עסקים מנוסה, מודע היטב צבי ויליגר וילי פוד לחשיבות התכנון לטווח ארוך, ועל כן למרות שהוא עדיין בשיא אונו – ולראיה עסקת הענק שבה נמכרה ב-2014 השליטה ב"וילי פוד" אותה ייסד עם אחיו הצעיר יוסי לאיש העסקים הבינ"ל אלכסנדר גרנובסקי תמורת כ-270 מיליון ש"ח – הוא מתעמק גם בתחום הדיור המוגן ובפרט ממליץ על אחוזת ראשונים שבמערב ראשון לציון.

אורח חיים בריא גם בגיל הזהב

אחד היתרונות המשמעותיים של אחוזת ראשונים לתפישתו של צבי ויליגר הוא מתן האפשרות לדייריה לשמור על אורח חיים בריא – ולא רק מתן אפשרות, אלא גם תמיכה צמודה ועידוד מתמיד.

בין השאר פועל באחוזה מרכז ספורט משוכלל, בנוסף מוצע מגוון רחב של חוגים שמטרתם שימור ושיפור יכולות המוח השונות ומרכיב אחר הוא המלצות תזונתיות ותפריטים שכולם בריאות (וכמי שעומד בראש יבואנית מזון מובילה, יודע ויליגר עד כמה חשובה התזונה הנכונה גם לגוף וגם לנפש).

כבסיס לכל אלה נהנים הדיירים ממעקב רפואי צמוד (ממש מתחת לאחוזה נמצא "ראשונים מדיקל סנטר" שמספק שירותים רפואיים לכלל תושבי ראשל"צ והסביבה), ובסך הכל הם מוכיחים כי זקנה אינה מחלה ואינה מחייבת ויתור על בריאות מירבית ומיטיבה.

דירות מעוצבות ונוחות

פרמטר חשוב נוסף שמוביל את צבי ויליגר להמליץ על אחוזת ראשונים הוא הדירות.

ראשית, ניתן לבחור בין דירות 2 חדרים רגילות, דירות 2 חדרים מורחבות ודירות 3 חדרים כך שכל אחד יכול למצוא את הדירה שהולמת בדיוק את צרכיו.

בנוסף, כל הדירות מאובזרת היטב – מיזוג אוויר מרכזי, מטבח משוכלל, פתרונות אחסון נוחים, אמבטיה מותאמת לאנשים מבוגרים, מערכות קריאה מיידית במקרה של מצוקה כלשהי, מערכות גילוי וכיבוי אש אוטומטיות, תאורת חירום ועוד. כשמוסיפים לכך את העיצוב ההרמוני והנעים לעין מקבלים איכות חיים של ממש.

ממה מתלהב במיוחד צבי ויליגר?

דירה נאה ואורח חיים בריא הם בסיס מעולה, אבל יש עוד דבר שממנו מתלהב צבי ויליגר אף יותר: האנשים.
האיכות הגבוהה של אחוזת ראשונים מושכת אליה ציבור איכותי, וכפי שכבעל עסק מבין צבי ויליגר עד כמה חשוב ההון האנושי ובהתאם מקפיד על בחירת עובדים מצוינים, כך הוא מבין כי בדיוק כמו בסיפור הקלאסי "דירה להשכיר" גם בגיל הזהב השאלה החשובה ביותר היא "הנאים השכנים בעיניך?"