הרהיטים שלכם בידיים טובות!

חברה מנוסה מבצעת פינוי דירה ורהיטים ודואגת לכל רהיט עד הסוף. הם יודעים איך להתיחס לכל פרט ואיך לשמור על הנכסים מפני נזק או כשלון.

מתי עושים פינוי דירה מהרהיטים?

משימת פינוי דירה מרהיטים אינה קלה,כמו גם פינוי דירה בלוד או בכפר סבא, ולרוב אי אפשר לעשות אותה לבד. זה קורה כאשר עוברים למשרד חדש, או כאשר מקבלים בית בירושה (לחצו כאן למידע על ירושה על פי דין). כדי לעשות פינוי רהיטים צריך ציוד וכלים מתאימים להעביר את הרהיטים בצורה מושלמת בלי לפגוע בהם במהלך העברה. לא כל אחד יכול לעשות את זה לבד, ולרוב צריך להעזר באנשי מקצוע, כי גם כאשר מדובר ברהיט בודד עדיין חשוב להתיעץ עם מישהו מומחה.

עבודה של פינוי רהיטים

פינוי רהיטים שביריםממש כמו בכל עבודה אחרת שיש להעזר בה עם ידיים מקצועיות, גם את העבודה של פינוי רהיטים חשוב לעשות עם מי שיודע ומכיר היטב.כמו גם המקצוענות של פינוי דירה בלוד גם רהיטים צריכים לדעת איך להעביר, ופינוי לא נכון עלול להרוס אותם. חבל להפסיד בגלל פינוי רהיטים חובבני שנעשה בידיים לא מקצועיות.

כי צריך לשמור על הרהיט בזמן שמעבירים אותו, ולדאוג שהוא לא יתפרק. זה חשוב מאד כאשר מדובר ברהיטים ישנים שיכולים לההרס בהעברה לא נכונה.

זאת ועוד, אנשים שאינם מיומנים בהעברת ציוד עלולים במהלך פינוי רהיטים לפגוע בנכס עצמו. סימנים בקיר, חורים במשקוף וסימני גרירה הם רק חלק מן הדברים שקורים עם פינוי רהיטים בצורה לא נכונה.

פינוי רהיטים מקצועי

רק חברה מנוסה ומיומנת שיש לה נסיון בתחום של פינוי רהיטים יודעת איך להתיחס נכון על כל פריט ולשמור עליו מפני נזק. אם צריך לפנות את הרהיטים לאשפה הם יפנו אותה למקום הנכון, ישנם אתרי אשפה מיוחדים לרהיטים ישנים ואסור להשליך אותם סתם כך לרחוב.

פינוי רהיטים ישנים

יחס מיוחד ניתן לרהיטים ישנים שרוצים לפנות אותם למקום אחר. אם קיבלתם בירושה ספה או כורסא, שולחן וכסאות ואתם מעוניינים להעביר אותה לבית שלכם, תהיו חייבים לעשות פינוי רהיטים על ידי איש מקצוע. העברה לא מקצועית תהרוס את הרהיט ועלולה אפילו להוציא אותו מכלל שימוש. ארון ישן יכול להיות חזק ושימושי עד הרגע שמנסים להזיז אותו מהמקום. פינוי רהיטים על ידי מקצוענים יבטיח עבודה טובה עם שמירה מעולה על הרהיט; זהירות מופלגת בפירוק ובהרכבה וידע נכון עם כל מה שמפנים מן הדירה.