המדריך המלא לחתונה בטבע

אוהלים להשכרה לאירועים מיוחדים
אוהלים להשכרה לאירועים מיוחדים

בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות מחפשים פתרונות  אלטרנטיבים לחתונה במקום החתונות הרגילות הסטנדרטיות המוכרות.

זוגות רבים בוחרים לערות את חתונתם דווקא בטבע. האוירה הפסטורלית לצד הנוף המרהיב והייחודיות של חתונה מסוג זה שונה לחלוטין מחתונה סטנדרטית באולם שמחות או גני אירועים למיניהם הסביבה הטבעית, הצמחיה והשוני המהותי הם שגורמים לעוד ועוד זוגות להתחתן דווקא במקום לא שגרתי כמו חוף הים או קרחת היער.

הפקה של חתונה מסוג שכזה דורשת מחשבה רבה ותכנון מקיף של כל הנדרש לאירוע שכזה לעומת אירוע שנערך באולם שמחות ששם אין צורך גדול בתכנון מקיף וכוללני שכזה כאשר נערכים לחתונה בטבע יש צורך לתכנן הכל עד הפרט הכי קטן. כיון שהשטח בו נערכת החתונה הינו שטח פתוח יש להערך בהתאם לכל הצרכים הנדרשים.

 

הפקת אירועים מיוחדים בטבע

אוהל לחתונה בטבע

בהפקה של אירועים מסוג זה ניתן לשלב אטרקציות מיוחדות כגון מופעי לייזר מיוחדים, זיקוקי דינור מרהיבים ועוד כהנה וכהנה אטרקציות שייהפכו את האירוע למיוחד במינו.

מה עלינו לבדוק כאשר מפיקים אירוע בטבע?

אוהלים להשכרה לאירועים מיוחדים
אוהלים להשכרה לאירועים מיוחדים

בראש ובראשונה יש לדאוג לשטח מתאים לעריכת החתונה. יש לדאוג שהשטח יהיה נגיש לקבלת אורחים ושתהיה חניה מסודרת לכל באי האירוע.  לאחר שיש בידינו שטח שכזה כעת כל מה שנותר הוא להכין את המקום לקבלת האורחים ולנוחיותם. על מנת שהאורחים יכולו ליהנות בחתונה עלינו לדאוג למקום נוח לישיבה לכיסאות ושולחנות מסודרים לאוכל וכמובן להצללה ותיחום של המקום. רבים מהזוגות שמתחתנים בטבע בוחרים באופציה של השכרת אוהלים לאירועים. הפתרון של השכרת אוהלים לאירועים מעניק את מגוון האפשרויות שיש כדי שהאירוע יהיה מושלם מכל הבחינות.

נכון שמזג האויר בישראל הוא יחסית נוח כל השנה אך לא תמיד ניתן לערוך אירוע בטבע בכל תנאי השכרת אוהלים מעניקה את האפשרות לערוך אירוע בטבע ללא התחשבות במזג האויר ישנם אוהלים ממוזגים לקיץ החם ומחוממים לחורף הקר כך שאין כבר צורך לדאוג למזג האויר. את האוהל ניתן לעצב כפי ראות עינינו ורבים מהזוגות המתחתנים בדרך זו משתמשים בשירותיו של מעצב אירועים העובד בשיתוף פעולה יחד עם חברת השכרת האוהלים. כך ניתן לעצב את המקום לפי ראות עיניכם. לאחר בחרנו את האוהל המתאים עבור האירוע צריכים לדואג כמובן לישיבה נוחה עבור האורחים והמוזמנים. ברוב המקרים חברת השכרת אוהלים מספקת בנוסף לאוהל המושכר את כל הציוד הנלווה שאמור לשמש אותנו בחתונה שולחנות כיסאות עמדות הגשה ועוד…

דבר נוסף שצריך לזכור זה תאורה מתאימה בדרך כלל מקומות בטבע אינם מוארים וכמובן יש לדאוג לתאורה מתאימה עבור האירוע גם את התאורה המתאימה ניתן לקבל כחלק מהשירות של חברת השכרת אוהלים. כיון שהאירוע נעשה בשטח פתוח יש צורך לדאוג להגברה מתאימה לשטח פתוח.

בנוסף חשוב תמיד לדאוג לאבטחה של האירוע תמיד כדאי להשכיר מאבטח אחד או שנים תלוי בכמות האורחים כדי לאבטח את האירוע.

כעת כל מה שנותר הוא להזמין קייטרינג עם אוכל טוב שישלים את הקונפסט לאירוע מושלם.

אז אם גם אתם מעוניינים לחוות חתונה מיוחדת של פעם בחיים בחיק הטבע תוכלו להעזר בחברת השכרת אוהלים לאירועים על מנת ליצור אירוע מושלם עבורכם.